czwartek, 19 stycznia 2017

6. Tusze do rzęs


Witajcie! 
Dziś przedstawię wam moją ocenę tuszy do rzęs firmy Oriflame. Z większości tuszy których używam, bądź używałam jestem zadowolona. Z których dokładnie dowiecie się czytając poniższy post :) Zapraszam serdecznie 




1. „The One” 5-IN-1 Wonderlash

Tusz do rzęs z silikonową szczoteczką, która jest delikatnie wygięta oraz posiada krótsze i dłuższe włoski. Dzięki nim tusz idealnie się rozprowadza, na rzęsach nie pozostają grudki, każda jest rozdzielona, a całość wygląda naturalnie.



Ocena:9/10

2. „ The One” Eyes Wide Open

Tusz posiada szczoteczkę w kształcie stożka. Rozdziela, podkręca i wydłuża każdą rzęsę. Jest to mój ulubiony tusz i używam go praktycznie cały czas.



Ocena:9/10

3. „The One” Lash Resistance

Tusz z którego nie jestem do końca zadowolona. Posiada szczoteczkę z włoskami tylko po dwóch, przeciwnych stronach. Pogrubia rzęsy, jednak zlepia je.


Ocena:  4/10

4. „The One” Instant Extensions

Tusz posiada bardzo fajną szczoteczkę w kształcie spirali. Cudownie wydłuża rzeczy i rozdziela je.



Ocena: 9/10

5. „Very Me” Fat Lash

Tusz zawiera silikonową szczoteczkę o klasycznym kształcie. Pogrubia i rozdziela rzęsy nadając im piękny, naturalny wygląd. 



Ocena: 9/10

6. „Giordani Gold” Lash Panorama


Tusz ma szczoteczkę w kształcie stożka. Rozdziela i podkręca każdą rzęsę, nie pogrubia ich i nie pozostawia grudek. 



Ocena: 9/10

A wy? Macie swoje ulubione tusze, które polecacie? Bardzo chętnie poczytam wasze opinie i przetestuje inne produkty. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Do następnego. Całusy! :* 

15 komentarzy:

  1. Fajne porównanie, ja słyszałam, że tusz z Lovely w żółtym opakowaniu to ponoć rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ten The One Instant Extensions i nawet jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. Ja używam z avon z serii Luxe i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo czekałam na taki post :D

    http://kawabezkofeinybyclaudia.blogspot.com/2017/01/przyszed-ten-czas.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło wiedzieć :) W takim razie zapraszamy częściej :)

      Usuń
  5. ooo ten ostatni ma fajny kształt ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 i 4 wyglądają naprawdę dobrze. Nigdy nie używałam tuszy z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta firma jest ok, znam pare produktów i nie droga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego z tych tuszy, ale może kiedyś przetestuje :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za Oriflame ale nie miałam jeszcze tuszu tej formy. Numer 4 i 5 wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie za bardzo lubię Oriflame ;( obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już mam swój ulubiony tusz z lovely :)

    OdpowiedzUsuń