środa, 15 lutego 2017

10. Podkłady

Witajcie!

 Dziś będziecie mogli przeczytać moją opinię na temat podkładów, zwanych również fluidami firmy Oriflame. Niestety, nie posiadam ich zbyt wielu, bo tylko 4, z czego używam tylko jednego, więc post będzie krótki, co musicie mi wybaczyć. Obiecuję, że następny mój następny wpis będzie dłuższy :)



1. "Very Me No Time For Shine" oraz "Vey Me Smoothie Foundation":

Z tych podkładów nie jestem zadowolona. Ich krycie jest minimalne, przez co nadają się dla osób, które nie mają żadnych problemów z cerą i lubią naturalny makijaż. Obydwa ładnie rozprowadzają się na twarzy i nie zostawiają śladów czy plam. Pierwszy z nich matuje cerę, przez co twarz się nie świeci. Niestety drugi już tego nie robi.

Kolor: Snow Touch 
Kolor: Ivory 

























2. "The One Everlasting Foundation Extreme":

Jest to podkład, którego używam najczęściej. Nie zapewnia on doskonałego krycia, ale też nie jest ono najgorsze. Dobrze matuje cerę, a co najważniejsze pozostaje na twarzy cały dzień i nie ściera się.



Kolor: Natural Rose


3. "The One Everlasting Foundation":

Jeden z niewielu kosmetyków w moim domu, którego w ogóle nie używam. Niestety zamawiając przez internet nie można dokładnie dobrać koloru podkładu do koloru cery, więc kupujemy w ciemno, lecz mimo tego, że jest dla mnie nie odpowiedni i moja twarz jest cała żółta, to zauważyłam jego główną zaletę, czyli dobre krycie. Nie zostawia plam, ale także nie matuje.

Kolor: Natural Beige

Kolory wyżej wymienionych podkładów:



1 komentarz: