wtorek, 28 lutego 2017

12. Lakiery hybrydowe


Witajcie

Przepraszam Was za chwilowy postój. Wracam z podwójną siłą i obiecuję, że na kolejny post nie będziecie musieli długo czekać.

Zapraszam do recenzji najgorszych lakierów hybrydowych ,z którymi miałam styczność.



Od razu powiem, że nie jestem specjalistką jeśli chodzi o wykonywanie manicure hybrydowego, jednak wiem, jak powinno wyglądać poprawne wykonanie manicure z użyciem lakierów hybrydowych.

Lakiery kupiłam w grudniu razem z lampą i wszystkimi potrzebnymi akcesoriami. Cena nie była wysoka, co mnie skusiło. Niestety żałuję tego wydatku, ponieważ pieniądze, które miałam mogłam przeznaczyć na o wiele lepszy zestaw oraz lakiery.

Lakiery są firmy Silcare, mają po 8 g. Według producenta należy je utrwalać 2 minuty pod lampą UV.  Mają naprawdę ładne, wyraźne kolory, a wybór ich jest dość spory. Należy uważać, ponieważ bardzo różnią się od kolorów pokazywanych na stronie.



Mimo robienia wszystkiego zgodnie z zaleceniami cała warstwa lakieru wraz z bazą i topem nie wytrzymują nawet dwóch godzin, po prostu schodzą z paznokcia. Nie wiem czy trafiłam na jakąś pechową partię i stąd problemy z trwałością. Ponad to lakiery są rzadkie, praktycznie wodniste i spływają z paznokci, co wpływa na słaby efekt końcowy (mimo wszelkich starań nie chciały utrzymać się nawet na płasko leżącej kartce). Ich pędzelki są małe i niewygodne co dodatkowo utrudnia pracę. Zauważyłam też, że w jednym z kolorów powstały grudki, ale nie znam powodu, dla którego się w nim pojawiły.

Ogólna ocena: 1/10 (tylko dlatego, że podobają mi się kolory)

Niestety nie mogę polecić ich nikomu, kto chce zaoszczędzić na lakierach hybrydowych, ponieważ te, nadają się tylko do kosza.

A może wy znacie jakieś dobre lakiery hybrydowe warte zakupu? Czekam na Wasze opinię


Do następnego 

2 komentarze:

  1. Czy jesteś pewna że robisz wszystko tak jak powinno się robić żeby lakier się utrzymał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, odpowiednio przygotowuje paznokcie, odtłuszczam, wykonuje wszystko starannie i krok po kroku.

      Usuń