środa, 22 marca 2017

14. Podkład AA Make up COVER

Hejka kochane ❤

Chciałabym wam przedstawić najlepszy podkład jakiego używałam do tej pory... Kupiłam go w sobotę z powodu,że dotychczasowy z BB mi sie skończył... W ręce wpadł mi ten...

Plusy podkładu:
  • Ergonomiczne opakowanie
  • Jako jeden z niewielu pasuje do mojego kolorytu skóry i nie pozostawia ciężkiej, pomarańczowej warstwy
  • Trwały przez długie godziny
  • Aksamitna konsystencja
  • Doskonale kryje niedoskonałości
  • Nie zatyka porów
 
 




Nigdy nie miałam podkładu ani fluidu tej firmy gdyż szczerze mówiąc kojarzyło mi sie ona z kremami przeciw zmarszczkowymi albo po prostu dla poważnej skóry 😁.

Moja ocena : 10/10.

Polecam każdej kobiecie która ma delikatne problemy z niedoskonałościami i szuka komfortu wśród codziennych zawirowań :)

Dzięki za uwagę 💋

1 komentarz:

  1. Great post dear!You have a nice blog
    I follow you can you follow me please?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń